“Nydelig mat”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Som alltid veldig god mat og god service. Store porsjoner, hyggelig betjening og bra beliggenhet. Kommer igjen

Takk, Trond W

Anmeldt 21. desember 2018

Mitt første besøk på restauranten og det er ingen tvil om at jeg kommer igjen, mange ganger! Fantastisk bra service, hyggelig personale, nydelig mat. Menyen har noe for alle og enhver. Anbefaler meze med nystekt tyrkisk brød og biffstek. Atmosfæren er behagelig og avslappende. Beliggenhet med nydelig utsikt.

Takk, 997Khan
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Spist her fire ganger nå, 1 privat og 3 med jobb. Like god mat og service hver gang. Bør prøve køfte eller pizza.

1  Takk, 397tobiasm
Anmeldt 13. desember 2018

Mitt andre besøk på denne restauranten. Meget god mat, store porsjoner og en meget god service. Kan trygge anbefales.

1  Takk, 54oddj
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på ca 20 stk som tok turen innom etter en tur ut på byen. Det er jeg veldig glad for at vi gjorde! Menyen er fylt med et bredt utvalg av utrolig god mat og drikke. Prisene er noe av det rimeligste du finner i Oslo. Utsikten er fantastisk og servicen på topp. Her får du mye for penga, uten tvil!

Takk, selman1990

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!