“Lunsj besøk”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Jeg kjøpte dagens suppe som var en kyllingsuppe. Den var kjempe god og med et nydelig hjemmelaget brød til. Billig var det også bare 99 kr. Mannen min kjøpte oksegryte og den smakte også veldig godt. Alt i alt et kjempe bra lunsj sted med hyggelig betjening.

Takk, Mette43

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Har vært flere ganger på denne koselige restauranten. Blir aldri skuffet. Veldig god mat og service. De gjør alt for å gjøre kundene fornøyd. Anbefaler seaport mix grill.

Takk, bahattin b
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god service, med veldig god mat. Interiøret er veldig fint og veldig renslig! Anbefaler den til det sterkeste..

Takk, 481_zhany

Koselig restaurant med fantastisk
beliggenhet og nydelig tyrkisk inspirert mat på menyen. Utrolig imøtekommende og serviceminded personal. Kan absolutt anbefales!!!

Takk, MuratBeril2014
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært der med familien, det var veldig bra mat og god service. Anbefales.. og veldig fint utsikt.

Takk, Emngns

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!