“Kommer helt sikkert igjen”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Har vært på denne restauranten andre gangen og var veldig fornøyde på begge gangene. Vi valgte seaport mix grill for 4 det var veldig godt med tyrkisk brød og thatziki og rød saus. Det var nydelig.anbefales

1  Takk, amrano2018

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Det er min favoritt restaurant på sørenga. Veldig god mat og service. Annefaler meze og grillrettene.

Takk, tcmustafao2017
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk service og mat, til hyggelige priser med muligens Oslo sin beste beliggenhet. Kommer garantert tilbake.

Takk, 242espenb
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som alle spiste forskjellige retter. Alle var vi kjempefornøyde. Var gode og store porsjoner. Betjeningen var superhyggelige . Anbefales

Takk, mehmetkI2697QR
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi skal på Nyttårsforestilling på Operaen og vil gjerne spise litt i forkant. Drar til Sørenga, blir møtt av en hyggelig kelner og får vindusbord. Restauranten har mye forskjellig å by på, men er egentlig tyrkisk. Vi velger grill og meze som vi deler på. Det blir servert deilig varmt brød til med tzatziki og en annen saus. Maten er nydelig. Vi drikker en Valpolicella rødvin til maten. Avsluttes med espresso. Det hele koster under NOK 1400 for tre personer. Det er rimelig. Anbefales. Vi kommer tilbake!

Takk, KnutM118

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!