“Ypperlig betjening og nydelig mat ❤️”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her etter shoppingtur med venner.
Veldig god mat, nydelig utsikt og ypperlig betjening gjør at vi kommer innom igjen snarest. Anbefales sterkt

Takk, zeybas0123

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Har vært på denne restauranten andre gangen og var veldig fornøyde på begge gangene. Vi valgte seaport mix grill for 4 det var veldig godt med tyrkisk brød og thatziki og rød saus. Det var nydelig.anbefales

1  Takk, amrano2018
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Det er min favoritt restaurant på sørenga. Veldig god mat og service. Annefaler meze og grillrettene.

Takk, tcmustafao2017
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk service og mat, til hyggelige priser med muligens Oslo sin beste beliggenhet. Kommer garantert tilbake.

Takk, 242espenb
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som alle spiste forskjellige retter. Alle var vi kjempefornøyde. Var gode og store porsjoner. Betjeningen var superhyggelige . Anbefales

Takk, mehmetkI2697QR

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!