“Ypperlig restaurant. Anbefales!”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Før vi ankom så hadde vi reservert bord for fire personer dagen før. Da vi ankom så ble vi tatt godt i mot av kelnerne og plassert ytterst med en fin utsikt. Bordet var fin-pyntet og vi ble utgitt menyene. Mange gode utvalg, men to av oss valgte pepperstek (begge medium stekt) og to av oss valgte stor meze. Vi ble anbefalt vinen Barbera d’alba som passet bra med rettene. Rettene ankom og vi var forvirret over de små rettene av stor meze. Kelneren forklarte oss hva de små rette inneholdt. Rettene var veldig gode og var bedre enn forventet. Alle fire valgte både sjokoladekake og dobbel cappucino. En elegant måte å avslutte kvelden på. Besøket vil gjentas flere ganger. Anbefales sterkt!

Takk, Erdem A

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod autentisk tyrkisk mat og alt som hører med. Veldig god service; rask mat og en kjempehyggelig kelner. Anbefales på det sterkeste - spesielt hvis du har feriert i Tyrkia og savner maten.

Takk, Henr1ette
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

God service og meget god mat fin beliggenhet og super utsikt. Veldig hyggelig atmosfære. Anbefales

Takk, Leta Vilde S
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her etter shoppingtur med venner.
Veldig god mat, nydelig utsikt og ypperlig betjening gjør at vi kommer innom igjen snarest. Anbefales sterkt

Takk, zeybas0123
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Har vært på denne restauranten andre gangen og var veldig fornøyde på begge gangene. Vi valgte seaport mix grill for 4 det var veldig godt med tyrkisk brød og thatziki og rød saus. Det var nydelig.anbefales

1  Takk, amrano2018

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!