“Flott beliggenhet, hyggelige og hjelpsomme servitører, og veldig god mat.”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 13. januar 2019

Flott utsikt/beliggenhet, hyggelige og hjelpsomme servitører, og veldig god mat med store nok porsjoner for de fleste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, DayTrip15729069679

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Jeg var på en tur til Oslo med veninner og hadde hørt om denne restauranten. Vi testet den ut og ble ikke skuffet! Servicen og rettene var gode. Vi skal komme hit igjen før vi tar turen tilbake hjem. Anbefales sterkt!

Takk, kayameltem
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Før vi ankom så hadde vi reservert bord for fire personer dagen før. Da vi ankom så ble vi tatt godt i mot av kelnerne og plassert ytterst med en fin utsikt. Bordet var fin-pyntet og vi ble utgitt menyene. Mange gode utvalg, men to av oss valgte pepperstek (begge medium stekt) og to av oss valgte stor meze. Vi ble anbefalt vinen Barbera d’alba som passet bra med rettene. Rettene ankom og vi var forvirret over de små rettene av stor meze. Kelneren forklarte oss hva de små rette inneholdt. Rettene var veldig gode og var bedre enn forventet. Alle fire valgte både sjokoladekake og dobbel cappucino. En elegant måte å avslutte kvelden på. Besøket vil gjentas flere ganger. Anbefales sterkt!

Takk, Erdem A
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod autentisk tyrkisk mat og alt som hører med. Veldig god service; rask mat og en kjempehyggelig kelner. Anbefales på det sterkeste - spesielt hvis du har feriert i Tyrkia og savner maten.

Takk, Henr1ette
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

God service og meget god mat fin beliggenhet og super utsikt. Veldig hyggelig atmosfære. Anbefales

Takk, Leta Vilde S

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!