“Veldig innafor 😋”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Fabelaktig mat og lynrask service. Komfurtable seter, restauranten er veldig ren og det inkluderer doen

Takk, Cecilia P

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Dette er et sted som er drevet av en familie som legger varme ned i driften. Har vært her flere ganger og alltid fått topp service. Maten er typisk osmansk/gresk/tyrkisk.

Takk, Geir Y
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her både på sommer- og vintertid. Fantastisk beliggenhet, nydelig mat og alltid imøtekommende og hyggelige servitører!

Takk, Trude Y
Anmeldt 13. januar 2019

Flott utsikt/beliggenhet, hyggelige og hjelpsomme servitører, og veldig god mat med store nok porsjoner for de fleste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, DayTrip15729069679
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Jeg var på en tur til Oslo med veninner og hadde hørt om denne restauranten. Vi testet den ut og ble ikke skuffet! Servicen og rettene var gode. Vi skal komme hit igjen før vi tar turen tilbake hjem. Anbefales sterkt!

Takk, kayameltem

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!