“Veldig fornøyd”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 4. februar 2019

Vi var 4 personer som spiste her før konsert fredag 1.februar.
Ble bestilt pizza og pastaretter.
Kjempe hyggelig betjening, maten kom raskt på bordet og var veldig god.
Flott og hyggelig lokale. Unik beliggenet, spesielt på sommerstid. Rene og pene sanitær rom.
Vi kommer tilbake.

Takk, StenJ41
Erdal V, Daglig leder på Seaport Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei. Sten. Det er hyggelig høre at dere har hatt det fint hos oss. Hjertelig velkommen igjen:)

Anmeldt 4. februar 2019

Vi var en gruppe på 17 personer som kom til dekket langbord. Fikk servert delikat og god mat fra særdeles hyggelig betjening. Jeg tar gjerne turen dit igjen. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mtf69

Hei. Mtf69. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper vi ser dere igjen på seaport:)

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat:) De ansatte er hyggelige og blide, og utsikten er fantastisk Jeg kommer tilbake igjen!

Takk, Fatima A
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Jeg feiret bursdagen min her med vennene mine og det var kjeeempe fint! Veldig hyggelig kelner og masse god mat

Takk, Rebecca C

Hei. Rebecca.Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. hjertelig velkommen igjen.

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Jeg skulle på date med mine tre søstre, og valget falt på Seaport restaurant. Niesen min var med og sov under hele oppholdet vårt. Det var ikke noe problem! De ansatte var snille og tålmodige, lot henne sove på sofaen og spøkte med oss. Innredningen var fin og det skapte en bra atmosfære. I tillegg er jo utsikten fantastisk! Maten var god og det var en variert meny med matretter fra ulike verdensdeler, og prisen var også grei. En tommel opp for at maten var halal, så jeg kunne spise kjøttet. Er veldig fornøyd, og kommer helt sikkert tilbake igjen. Tusen takk for bra service og for at dere gjorde dagen vår så bra!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, aroakh

Hei. Arooja. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper niesen sov godt her på seaport:)) Dere er hjertelig velkommen igjen.

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!