“God mat, bra serves, god atmosfære,”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

God mat, bra serves, god atmosfære, bra hygiene og fin utsikt. Maten kommer fort Absolutt anbefalt.

1  Takk, miski00

Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig god service. Maten smaker kjempe godt og ganske god pris. Veldig fint utsikt og perfekt opplevelse. Vi feirer bursdag her og alle var veldig fornøyde. Passer for selskaper også.

1  Takk, lilroyal
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Top servic, fikk en opplevelse eg ikke kommer til og glemme.
God mat alt var top
Eg ambefaler virkelig at folk kommer

1  Takk, 969silvanay
Anmeldt 6. oktober 2020

Absolutt anbefalt!! Super god mat, og kjempe fin service. Ingenting er umulig å få til hos Seaport! Kom etter en forferdelig opplevelse på restauranten rett ved og ble tatt i mot kjempe bra, da både service opplevelsen og maten var super bra! Kom tilbake og ferie bursdagen til ei venninne. Og flere turer hit blir det absolutt!

1  Takk, 5elcint
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Hos Seaport Restaurant fikk vi veldig god mat, fin service, flinke og blide servitører og koselig atmosfære. Anbefales sterkt!

1  Takk, gizemunal08

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!