“Ikke det beste”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted. Servicen denne kvelden skuffet veldig.
Fikk ikke maten på langt over en time. Fikk ikke bestille drink, da det ikke kunne være mer alkohol på bordet. (Måtte drikke opp den jeg hadde først. Aldri hørt slikt før.)
3 ulike servitører og kaos generelt. Ble spurt om det samme x 3.

Takk, yessiegia
Seaport O, Eier på Seaport Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei, Yessiegia.
Noen ganger når det kommer mange gjester på en gang kan maten ta litt tid. Dette har vi som rutine å gi beskjed om før bestilling, men det har tydeligvis ikke skjedd her, og det beklager vi.
Når det kommer til alkoholen, følger vi nasjonale regler for skjenking, og serverer derfor ikke mer en én spritholdig drikke av gangen til en person.
Da du besøkte oss hadde vi flere kelnere som fortsatt var under opplæring, noe som kan ha bidratt til forvirringen. Dette beklager vi.
Du er hjertelig velkommen igjen, dersom du vil gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket.
mvh
Seaport Restaurant

Anmeldt 10. juli 2021

Restaurant på sørenga som kan anbefales. Serverer mat fra "Tyskisk" kjøkken, hvilket ikke kommer frem i navnet.

Takk, Sven Olav S
Anmeldt 4. juli 2021

En lunsj med kun behov for lett mat, kyllingsaltat og vegetarpizza. Denne kyllingsalaten med skiver av mango og avokado samt cashewnøtter overgikk hva jeg ellers har fått i denne klassen (spiser mye saltater). Pizzaen var med sprø delikat bunn samt frisk og velsmakende topping.
Ser av tidligere anmeldelser klage på service, men nå hadde de gått på kurs!! Veldig bra og gjennomført hyggelig på en naturlig måte. Vi kommer igjen.

Takk, 820georgk
Anmeldt 4. juli 2021

Dette er 2 gang jeg besøker restauranten. Da vi kom inn i restauranten tok de oss godt imot og fant et fint bord med havutsikt. Vi fikk maten servert etter kort tid etter bestillingen og maten var utrolig god. Alt i alt så gir jeg en soleklar 6er til denne Restauranten her.
Anbefaler å bestille bord på forhånd dersom dere ønsker å besøk dette stedet.

Takk, 947sya
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Det er lurt å bestille bord på forhånd. Det var stappfullt når vi kom pæ restauranten. Blide og oppmerksom servitører. Bestilt litt forskejellige retter og alle var kjempe fornøyde. Fin utsikt. Vi kommer igjen.

Takk, Ahmet K

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!