“Utrolig tregt”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Her har de god tid. Ventet over 1.15 minutter på maten. Nesten ingen andre spiste, så kjøkkenet sover. Sover gjør også hovmester eller hva det var. Trege og uoppmerksomme kelnere. Hvor er maten spurte vi? Skal sjekke sa han og forsvant og kom aldri tilbake.

Takk, StardustStiggy
Seaport O, Eier på Seaport Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei. Det var leit å høre at dere måtte vente lenge på maten uten å få beskjed på forhånd. Vanligvis gir vi beskjed om at maten kan ta tid når det kommer mange gjester samtidig. Det har vi tydeligvis ikke gjort her, og det beklager vi. Vi har en del nye kelnere som fortsatt var under opplæring da dere besøkte restauranten. Det er veldig beklagelig at dere hadde en dårlig opplevelse, men dere er hjertelig velkomne igjen dersom dere vil gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket!
mvh

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig pasta med blåskjell/scampi og nydelig hjemmelaget brød. Noe av det bedre vi har smakt. Vennlig betjening, god service. Vi kommer tilbake!

Takk, Mette S
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super god mat, koselig betjening, men det tok 3 timer for en middag med dessert.
Over en time fra bestilling av mat til den kom på bordet.
For dårlig solskjerming på varme sommerkvelder.
Litt i dyreste laget

Takk, 811kristing

Hei, Kristin. Takk for at du tok tid til å skrive en anmeldelse. Veldig hyggelig å høre at dere likte maten! Noen ganger har vi mange store grupper på besøk, og da kan det dessverre ta litt tid med maten. Dette beklager vi. Lav kveldssol er det dessverre vanskelig å skjerme for uten å blokkere utsikten til fjorden. Du er hjertelig velkommen igjen!
mvh,

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted. Servicen denne kvelden skuffet veldig.
Fikk ikke maten på langt over en time. Fikk ikke bestille drink, da det ikke kunne være mer alkohol på bordet. (Måtte drikke opp den jeg hadde først. Aldri hørt slikt før.)
3 ulike servitører og kaos generelt. Ble spurt om det samme x 3.

Takk, yessiegia

Hei, Yessiegia.
Noen ganger når det kommer mange gjester på en gang kan maten ta litt tid. Dette har vi som rutine å gi beskjed om før bestilling, men det har tydeligvis ikke skjedd her, og det beklager vi.
Når det kommer til alkoholen, følger vi nasjonale regler for skjenking, og serverer derfor ikke mer en én spritholdig drikke av gangen til en person.
Da du besøkte oss hadde vi flere kelnere som fortsatt var under opplæring, noe som kan ha bidratt til forvirringen. Dette beklager vi.
Du er hjertelig velkommen igjen, dersom du vil gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket.
mvh

Anmeldt 10. juli 2021

Restaurant på sørenga som kan anbefales. Serverer mat fra "Tyskisk" kjøkken, hvilket ikke kommer frem i navnet.

Takk, Sven Olav S

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!