“Meget god service og nydelig sjømat!!”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Oppmerksomme servitører, nydelig mat til hyggelige priser, og en flott utsikt! Restauranten anbefales på det varmeste!

Takk, marittoemm

Anmeldt 1. august 2021

Veldig god pasta og pommes fritesene er de beste jeg har smakt noen sinne! Mens den tyrkiske mezen/tapasen var en fornærmelse mot Tyrkia og manglet autentisitet. Alt i alt god mat, men ikke tyrkisk hvis det er det man er ute etter :)

Takk, Maral M
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot.
Veldig hyggelig og oppmerksom betjening.
De fulgte godt med, men var samtidig diskre.
Var mye å gjøre i dag, men de ga informasjon om hvor lenge det var til maten kom når enkelte bord rundt oss ble utålmodige. Vi synes ikke det var spesielt lang tid å vente, men kanskje noe verre for barnefamilier.
Bordet ved siden av oss sølte ut drikken, og de var raskt på plass med klut og tørket opp.

Gode drinker og meget god mat.

1  Takk, charlotteh999
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En svært hyggelig opplevelse. God oppfølging av hyggelig personale etter et lite feilskjær ved bestillingen. De beste blåskjellene vi har smakt! Anbefales!

Takk, ginastilje
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Startet med å vaske bordet med en sur klut. Veldig lang ventetid på mat og drikke. Ingredienser manglet i rettene, og det var heller smakløst.

Takk, vegardj2018
Seaport O, Eier på Seaport Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei, Vegard. Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Dette hørtes ikke bra ut. Det er en del av rutinene våre å bytte klutene vi vasker med ofte, så her har det åpenbart vært et brudd på rutinene. Vi tar det opp med de ansatte. Vi pleier å få gode tilbakemeldinger på maten, hadde du gitt oss beskjed med en gang kunne servitørene våre ha ordnet med maten deres.

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!