“Sen servering”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 13. august 2021

Restauranten ligger sentralt plassert i Sørenga ved badeplassen og med utsikt mot sjøen. Brukbart utvalg på menyen. Maten er bra, men forholdsvis dyr. Det tok over en time fra vi bestilte til vi fikk maten og det er grunnen til at jeg ikke gir toppkarakter.

Takk, BGK190479

Anmeldt 12. august 2021

Kjempedeilig mat og god service! Vi hadde blåskjell og pasta. Prisene er også bra! Anbefaler alle å ta en tur!

Takk, K8016EBchristyb
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Oppmerksomme servitører, nydelig mat til hyggelige priser, og en flott utsikt! Restauranten anbefales på det varmeste!

Takk, marittoemm
Anmeldt 1. august 2021

Veldig god pasta og pommes fritesene er de beste jeg har smakt noen sinne! Mens den tyrkiske mezen/tapasen var en fornærmelse mot Tyrkia og manglet autentisitet. Alt i alt god mat, men ikke tyrkisk hvis det er det man er ute etter :)

Takk, Maral M
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot.
Veldig hyggelig og oppmerksom betjening.
De fulgte godt med, men var samtidig diskre.
Var mye å gjøre i dag, men de ga informasjon om hvor lenge det var til maten kom når enkelte bord rundt oss ble utålmodige. Vi synes ikke det var spesielt lang tid å vente, men kanskje noe verre for barnefamilier.
Bordet ved siden av oss sølte ut drikken, og de var raskt på plass med klut og tørket opp.

Gode drinker og meget god mat.

1  Takk, charlotteh999

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!