“Veldig fornøyd”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi var 10 stk som bestilte bord. Når vi kom var de veldig hjelpsomme med å få lagd ett langbord ute siden været bar på topp. Betjeningen ytet veldig bra service. Maten var veldig god. Det tok litt tid å få den, men med tanke på at vi var ti stk som skulle ha samtidig og det var ganske fullt i restauranten har jeg forståelse for det. En ting jeg synes bør nevnes er at de ordnet så barna fikk mat ganske tidlig noe som teller mye i mine øyne. De gjorde også alle tilpassninger barna ønsket uten noe problem. Der var veldig bra stemning der og alle hadde en super opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Connector32694788572

Anmeldt 13. august 2021

Restauranten ligger sentralt plassert i Sørenga ved badeplassen og med utsikt mot sjøen. Brukbart utvalg på menyen. Maten er bra, men forholdsvis dyr. Det tok over en time fra vi bestilte til vi fikk maten og det er grunnen til at jeg ikke gir toppkarakter.

Takk, BGK190479
Anmeldt 12. august 2021

Kjempedeilig mat og god service! Vi hadde blåskjell og pasta. Prisene er også bra! Anbefaler alle å ta en tur!

Takk, K8016EBchristyb
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Oppmerksomme servitører, nydelig mat til hyggelige priser, og en flott utsikt! Restauranten anbefales på det varmeste!

Takk, marittoemm
Anmeldt 1. august 2021

Veldig god pasta og pommes fritesene er de beste jeg har smakt noen sinne! Mens den tyrkiske mezen/tapasen var en fornærmelse mot Tyrkia og manglet autentisitet. Alt i alt god mat, men ikke tyrkisk hvis det er det man er ute etter :)

Takk, Maral M

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!