“Beste tyrkiske retter i Oslo”
Anmeldelse av Seaport Restaurant

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 3. oktober 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat .En av de beste tyrkiske rettene jeg har smak i Oslo. Vi var 4personer og alle var like fornøyd med maten. Atmosfæren er magisk ,rett ved vannkanten Personalet er utrolig hyggelige . Anbefales med det sterkeste ⭐

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, behij2019

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk indrefilet med tilbehør;og svært god service til tross for stappfull restaurant! Veldig god stemning, tydelig fornøyde kunder.

Takk, Casa500
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Alltid super god mat her. Servitørene er blide og imøtekommende. Og alltid på tilbudssiden. Nydelig uteområde en sensommer kveld

Takk, Voyager770075
Anmeldt 5. september 2021

Meget hyggelige personell , god servering imponerer over hav utsikt . Veldig god mat og drikke :) anbefaler stedet

Takk, hasanc886
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi var 10 stk som bestilte bord. Når vi kom var de veldig hjelpsomme med å få lagd ett langbord ute siden været bar på topp. Betjeningen ytet veldig bra service. Maten var veldig god. Det tok litt tid å få den, men med tanke på at vi var ti stk som skulle ha samtidig og det var ganske fullt i restauranten har jeg forståelse for det. En ting jeg synes bør nevnes er at de ordnet så barna fikk mat ganske tidlig noe som teller mye i mine øyne. De gjorde også alle tilpassninger barna ønsket uten noe problem. Der var veldig bra stemning der og alle hadde en super opplevelse.

Takk, Connector32694788572

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!