“Familielunsj for 6”

Prisklasse: kr 108 - kr 309
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 25. juni 2023 via mobile enheter

Nydelige blåskjell med pommes frittes. Rikelig porsjon. God skygge for sola i det varme været. Stille og høflig betjening.

Takk, Bobbelava

Anmeldt 21. juni 2023

Kom like etter åpning på en onsdag for å spise lunsj. Vi bestilte en fiskesuppe til forrett og ba om å få spise den først for å se hvor sultne vi var etter maten. 20 minutter etter bestilling fikk vi beskjed om at de ikke hadde fiskesuppe likevell. Vi bestilte 2 retter med kveite. Talleren en hadde skinn som ikke var stekt og inneholdt mye ben. Tallerken to hadde ikke skinn, litt mindre ben og var ikke godt nok stekt så kjøttet var rått i midten. Kun 2 små poteter og litt grønnsaker som tilbehør, som skapte ubalanse i retten, sausen var ok. Anbefales ikke.

1  Takk, marthemdth
Anmeldt 19. juni 2023 via mobile enheter

Kjempe bra sted! Veldig god mat, og veldig god betjening! Anbefales på det sterkeste🌼🌼🌼må prøves igjen, absolutt. Kunne ikke hatt en bedre plassering på resturanten.

Takk, VEllis1042
Anmeldt 19. juni 2023

Veldig hyggelige sitteområder på inne og ute og servicen var helt topp! Fin og variert meny. Veldig gode blåskjell, men tyrkisk mat er definitivt deres spesialitet.

Takk, Dan R
Anmeldt 18. juni 2023 via mobile enheter

Utrolig god mat, vennlig personell og fine lokaler. Perfekt plass å nyte en varm sommerkveld med nære og kjære. Anbefaler seaport på det varmeste.

Takk, augustflotre

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!