På tur med barna

Vi er på weekend i Oslo og ungene ønsket veldig gjerne besøke trampolineparken. Var enkelt å komme... les mer

Anmeldt 17. januar 2020
sivanitas2016
Setermoen, Norge
Hoppene glede!

Hopping på trampoline var en gøyal aktivitet som passer for alle aldere. De ansatte opplevdes som... les mer

Anmeldt 8. september 2019
tirilconstansed

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Lørdag i skoleferien, overskya. Vi hadde heldigvis bestilt hoppetid, for det var helt fullt i parken. Ungene syntes det var greit, men trangere om plassen enn andre parker vi har vært i (særlig stor forskjell til svenske trampolineparker). For oss voksne var musikken i høyeste laget i kafé/venteområdet. Det var lang kø for å kjøpe mat og svært begrenset utvalg.
Pluss for at lokaltog stopper rett ved parken.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, audhildh2017
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi storkoste oss, familie på 4( barn på 5 og 10 år) . Allesammen hoppet og hadde det gøy, fint med aircon vifter ! Masse forskjellige trampoliner å velge på :-) Holder fint med en times tid hvis man hopper i ett sett . Du må kjøpe spesielle sokker å bruke i hallen, kostet 30,- per stk, dem kan du bruke igjen ved seinere besøk. Oversiktlig og fint med flere vakter som fulgte med , hit skal vi tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, HannaCatharine
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Greit opplegg jvor de negrenser antallet som er inne. Man forhåndsbestiller tidsslot.

Servering er det litt dårlig med, men barna har en kjempeopplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Tom-Erik B
Anmeldt 2. mai 2018

Har vært her et par ganger med barna på 2 og 4 år, de koser seg veldig! Blir allltid dårlig stemning når hoppetiden er ute. Har kun vært på babysprett på lørdag/søndag for barn opp til 5 år. Akkurat passe med folk, og god stemning:)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, K_Norge
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Dette anbefales på det sterkeste for store som små! Både voksne og barn storekoste seg her. Absolutt verd pengene.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Forarsveen