“Utmerket asiatisk mat”

Hakkaiza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 5. november 2018

Bortenfor Operaen og utenfor Sørenga sjøbad finner vi denne spesielle restauranten. Menyen tilbyr nydelig og variert mat. Vi valgte setmeny med tilpasset vin og var mer enn fornøyd. Det var få gjester denne novemberkvelden, men det burde vært mange flere! Prisnivået er lavt i forhold til det vi fikk. Anbefales!

Takk, Gunnar K

2024 av 101 anmeldelser

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på seks personer som spiste oss gjennom alle dim sum rettene. Kjempegodt! Anbefaler dette stedet, også på vinteren.

Takk, karijevne
Anmeldt 29. august 2018

Alt var godt, crispy and, vårruller, frityrstekt kylling-dim-sum, edamamebønner, dumplinger - alle i selskapet på tre, hvorav en vegetarianer, var veldig fornøyde. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, MariL689
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Deilig mat, hyggelig betjening og god service. Vi var familie på tre voksne. Bestilte en av hver dimsum rett , og delte disse 6 rettene. Veldig godt og anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lenjenss
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, litt liten meny.
Vi måtte bestille ris to ganger før vi fikk og en cola kom aldri.
Men servitøren var utrolig koselig og atmosfæren var fantastisk! Mye mat for pengene!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Helle78

Reisende som så på Hakkaiza, så også på

Oslo, Østlandet