“Herlig! ”

Hakkaiza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Ligger litt bortgjemt ytterst på Sørenga, men er absolutt verdt besøket!
Fikk god service, men bra anbefaling av mat og vin. To av oss delte ulike retter, og det var god smak og passe mye mat. Veldig god dessert!
Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Merete1982

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

For en som har vært en del i østasia og vil ha de «rette» smakene, er dette er godt sted: Dumplings med Sichuanpepper i soyasausdippen er en spennende kombinasjon. Svært velsmakende! Shaomai (siu mai) serveres med soya og kinesisk eddik. Som regel pleier jeg å måtte be om kinesisk eddik til dumplingsen på kinesiskinspirerte spisesteder i Oslo, derfor ekstra gledelig når det kommer naturlig. Crispy duck blir aldri feil - ikke her heller. Hoisinsausen var litt tynn, men smaksrik. Likte godt at vi fikk tilbud om flere dampkokte rislomper. Avrunding med signaturdesserten Asian mess falt i smak: smaker av kokos, mango og marengs. Måtte jo bli bra! Det har virkelig skjedd mirakler i Oslo de siste årene med bredt tilbud av god østasiatisk (kinesisk) mat! Hakkaiza passer godt inn for den som er glad i dimsum.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mopotho
Anmeldt 5. november 2018

Bortenfor Operaen og utenfor Sørenga sjøbad finner vi denne spesielle restauranten. Menyen tilbyr nydelig og variert mat. Vi valgte setmeny med tilpasset vin og var mer enn fornøyd. Det var få gjester denne novemberkvelden, men det burde vært mange flere! Prisnivået er lavt i forhold til det vi fikk. Anbefales!

Takk, Gunnar K
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på seks personer som spiste oss gjennom alle dim sum rettene. Kjempegodt! Anbefaler dette stedet, også på vinteren.

Takk, karijevne
Anmeldt 29. august 2018

Alt var godt, crispy and, vårruller, frityrstekt kylling-dim-sum, edamamebønner, dumplinger - alle i selskapet på tre, hvorav en vegetarianer, var veldig fornøyde. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, MariL689

Reisende som så på Hakkaiza, så også på

Oslo, Østlandet