“Skuffende service”

Hakkaiza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde reservert bord for 7 stykker i forbindelse med en bursdag. Da vi kom var ikke bordet klart og vi måtte stå og vente på at de dekket på bordet. Og det var kanskje fire andre gjester i lokalet.
Det som var det verste med opplevelsen var at vi ventet i 40-50 minutter på å i det hele tatt få bestille maten! Hver gang noen prøvde å få øyekontakt med servitørene så de en annen vei. Vi fikk inntrykk at det var fordi det ikke var nok folk eller folk i det hele tatt på kjøkkenet men de kunne heller informert om dette og beklaget. Maten var helt okei men overpriset etter kvaliteten. Da de ryddet vekk tallerkenene tok de et halvfullt vinglass til en av oss som ikke var ferdig med drikken sin. Vi påpekte det og fikk et nytt halvfullt et. I det hele tatt en skuffende service.

2  Takk, 572melissal

Anmeldt 27. mai 2020 via mobile enheter

Som nevnt av andre her: dårlig opplevelse.
Vi var tre venninner som hadde bestilt bord. Det tok 5-10 minutter før vi ble tatt imot i døren. Ingen av de som jobbet var i lokalet. Det var kun et langbord som var besatt.
Vi bestilte alle set-meny. En av oss bestilte øl (som ble servert i vinglass). Alle rettene i set-menyen var smakløse og få falt i smak, men de så innbydende ut. Den dårligste crispy duck jeg har spist i mitt liv!
Da ølen var drukket opp, fikk man ingen spørsmål om ny. Da desserten ble servert ble ingen spurt om ønske om kaffe/te. Vann ble fylt på flere ganger, men ikke noen ledende spørsmål om feks bestilling av drikke som passet måltidet. Vi satt i restauranten i flere timer uten at de spurte om de kunne servere oss noe mer.
Kommer ikke til å gå hit igjen, da både maten og servicen lett kan slås andre steder i byen.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 90heleneh
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Flott interiør og asiatisk som mat tilfredsstiller ganen. Mat-spa ret og slett! Krydret, sterk og velsmakende i fine farger, en ren nytelse med utsikt til indre Oslofjord. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 771maya_
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med kjempe god mat. Med en betjening som passer på deg og er oppmerksom uten at det er påtrengende

Dato for besøk: januar 2020
Takk, maritarntzen
Anmeldt 26. oktober 2019

Vi var en vennegjeng som spiste her. Alle valgte set meny - for en opplevelse! Masse god mat. Servicen var i en egen klasse! Ikke ofte man opplever slik service anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Daydream800284

Reisende som så på Hakkaiza, så også på

Oslo, Østlandet