Delt 1,5-2 timers badstue i Oslo Fjord Experience

Ulike måter å oppleve Mad Goats på
Akerselva tur
16 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2022

Morsom kajakktur ned Akerselva. Hyggelige guider som gjorde dette til en flott opplevelse. Endelig var vi litt turister i egen by, og Oslo er en fin by. Vi leide sparkesykkel og fulgte Akerseva oppover igjen nesten helt til endes.

Takk, 529monat
MadGoatsNorway, Owner på Mad Goats, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2023

As we always say “experiences are the best gifts!” - glad you had fun and thanks for the review. :)

Anmeldt 7. juli 2022

Morsom og avslappende tur. Dyktige guider.
Gøy å se deler av Oslo fra et annet perspektiv.
Anbefales! :)

Takk, iaernst

Hey,
Yes, we get that feedback a lot that people enjoy seeing Oslo from a different perspective - thanks for the review! :)

Anmeldt 6. juli 2022

Vi hadde en super opplevelse. Vi padlet gjennom Akers eleven og ut i Oslo- fjorden. Vi følte oss godt ivaretatt før, underveis og etter kajakkturen. Guidene var hyggelige, imøtekommende og morsomme. Anbefales!

Takk, tonjet200
MadGoatsNorway, Manager på Mad Goats, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2023

Thank you for the review and glad you had a good time! :)

Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Fikk dette i bursdagsgave av min søte venninne, og wow...så utrolig gøy det var!!!
Gutta fra Mad Goat var utrolig hyggelige, hjelpsomme, flinke og gjorde turen til en flott opplevelse, uansett hvis man hadde padlet før eller var nybegynner. Det føltes trygt og vi lo mye sammen hele tiden, hele gruppen.
En veldig hyggelig opplevelse som vi anbefaler alle å gjøre!
I tillegg koselig å se byen fra en helt annen side.
Thank you Mad Goat😊

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, malina492

Hey!!
This is such a nice review and we really appreciate you taking the time to write it. It always makes us happy when we hear that people have a great time on the water with us goats. Take care and hope to catch you on the water! :)

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Se byen fra en annen side og prøv elvepadling i Akerselva. ca en times tur som passer for alle. Profesjonelle guider som fører deg trygt nedover elven og ned til operaen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Fru H