“Nydelig pizza!! Skulle ta”
Anmeldelse av En til Pizza

En til Pizza
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza!! Skulle ta bilde,men pizzaen forsvant med det samme. Anbefales!kommer tilbake her ved neste Oslo besøk

1  Takk, NinaE693

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Her kan de pizza!
Perfekt bunn.. ikke ofte jeg finner så god pizza utenfor italia:)
Blir ikke siste gang vi kommer hit. Takk til tante Aud

1  Takk, kentingeb
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Dette er den beste pizzaen jeg noen gang har spist! Den er kjempegod og lokalet er veldig koselig og fint!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, slipsteanitsunsweet
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

kjempe god! anbefales på det sterkeste. kjempe tynn og god bunn. beste pizza i oslo! drar dit hvertfall en gang i måneden

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, greensweettea
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale En til Pizza. Kanskje byens beste. Min favoritt er #13 med Parmaskinke på Creme Fraiche-fyll og honning på toppen. Lite, men stemningsfylt lokale.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, EivindAntonio

Reisende som så på En til Pizza, så også på

Har du vært i En til Pizza? Del dine erfaringer!