“Det eneste de har å tilby er ett hyggelig lokale”
Anmeldelse av Espresso House

Espresso House
Vurdert som nr. 41 av 73 Kaffe og te i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 14. desember 2018

Jeg pleide å syns Espresso House var ett bra sted - frem til jeg fikk åpnet dørene til en helt annen kaffe-verden her i Oslo. De har 9 av 10 ganger veldig hyggelige lokaler som det er fint å sitte å jobbe på, men jeg syns hele App-systemet deres er en vits (man kan til eksempel ikke tømme hva man har på appen og betale resten kontakt eller med kort), maten er overpriset og tørr, og det finnes ikke én eneste av mine kaffedrikkende venner som liker kaffen her. Jeg overlever fordi jeg liker Frappe'n deres - men til og med denne klarer de å tulle til hver eneste gang. Flere ganger vi har vært her har de blant annet LATT VÆRE å ha kaffe i kaffen vi har bestilt - "nei det må man be om". ??

Takk, netto777

Anmeldt 14. november 2017

Grei kaffebar med god kaffe, men skuffet over spelt-sandwichen. Fikk en som var pakket inn i plast og hentet på bakrommet- var det gårsdagens? Den var nemlig veldig tørr. Skulle rekke bussen og hadde ikke tid til å klage. Mitt råd: Forsikre deg om at maten er fersk før du bestiller.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 550ingvild_
Anmeldt 16. januar 2017 via mobile enheter

Dette stedet har godt utvalg i kaker og sandwicher. Sandwichene og bagelsene er ferske og virker ferske. Kakeutvalget er bra. Her kan man få mange ulike kaffesorter. Kaffekjeden har noenlunde likt utvalg i sine kafeer.
Atmosfæren i kafeen er bra. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, VacationOslo
Anmeldt 19. desember 2016

Kaffen er som vanlig god og maten på det jevne. Du får det du betaler for og de tilbyr tradisjonell cafémat. Enkel lunsj passer bra her...

Dato for besøk: desember 2016
Takk, J0stein
Anmeldt 12. november 2016

Var i nabolaget rundt lunsjtider, og ble fristet inn av deilig kaffelukt da jeg gikk forbi. Dermed satt jeg ved et lite bord med nydelig duftende aromakaffe og et nydelig ost- og skinke smørbrød. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, jans0der

Reisende som så på Espresso House, så også på

Har du vært i Espresso House? Del dine erfaringer!