“Fantastisk koselig italiensk restaurant”
Anmeldelse av Arno Ristorante

Arno Ristorante
Anmeldt 9. august 2021

Har vært her 2 ganger og begge gangene var det like bra. Ble tatt bra imot og fikk bordet vi ønsket ved vindu. Første gang hadde vi bruschetta og Bistecca og det kunne ikke blitt bedre, Perfekt stekt T-bone akkurat som i Italia! Neste gang var det Carpacaccio og så Linguine allo scoglio. Like godt og skjell og krepsene var fantastisk. De har få viner men gode viner som er priset veldig gunstig.
Stedet er lite og veldig koselig med bra akustikk slik at det er lett å prate.
Blir en av vår favoritter!

Takk, irenesF9555HW

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Har vært her før og synes det er blant Oslos beste for italiensk mat. Denne gangen ble vi imidlertid så dårlig behandlet at jeg definitivt ikke kommer tilbake. Vi ble «kastet» ut kl 22 med henvisning til st de skulle stenge. En halv time senere satt det fremdeles gjester der.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, icharl
Anmeldt 19. april 2021

Jeg ble behandlet som en hund en gang jeg var der. Ikke en hyggelig opplevelse. Veldig arrogante folk som jobbet der.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, gabrielklingenb
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Det er et bra sted a spise. Italiensk mat som alle liker. Fint a vaere her. Likte mest pizza og dessert

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Peggy2386
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Herlig mat, hyggelig atmosfære, blid italiensk betjening og lite ventetid. Blir flere turer tilbake hit.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Tim K

Reisende som så på Arno Ristorante, så også på

Har du vært i Arno Ristorante? Del dine erfaringer!