“Eventyrlig mat, fantastisk service! ”
Anmeldelse av Restaurant Fangst

Restaurant Fangst
Beskrivelse: Når nordiske råvarer møter japansk tilberedelse blir det både intimt og sosialt. Vi fokuserer på å dele vår kunnskap om smaksbildet for å skape en åpen og uformell atmosfære. Gir du oss tilliten så vil våre kokker tilberede menyen “omakase”, det japanske utrykket som betyr chefs menu eller velg fra vår meny.
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fikk servert 7 retter, hvorav seks sto til solide sekstall på terningen. Hadde høye forventninger, men Fangst leverte enda litt mer. Vennlig, personlig, diskret og koselig service gjorde at man ikke legger nevneverdig merke til det lett kjellerprega lokalet.

Kort sagt, et av de beste måltidene jeg har fått på lenge. Ligger på et moderat til høyt prisnivå, men verdt hver eneste krone.

Takk, larsd653

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest andres anmeldelser, var forhåpningene ganske store. Etter 6 retter med god drikke måtte det bli full score. Vi ble ivaretatt fra start til mål med en utrolig kunnskapsrik og morsom kelner fra Romania. Chefen var også tett på sine gjester og leverte den nydelige retten etter den andre. Vi kommer tilbake snart-:)

Takk, 407bj_rnm
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Vi var 10 stykker her og spiste middag. Vi fikk testet flere ulike retter, alle falt i smak. Maten var helt nydelig. Jeg likte spesielt suppen med kongekrabben. Her var det super god service og god presentasjon av maten, prisene var heller ikke ille. Dette stedet anbefales på det varmeste. Fangst er en liten restaurant som ligger på Saga hotell, kanskje litt vanskelig å finne hvis man ikke vet om stedet.

Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vårt andre besøk hos Fangst ble like fantastisk som det første. Vi valgte Omakase begge ganger og alle rettene var utsøkte! Kunnskapsrikt og behagelig presentert av servitørene. Denne lille restauranten i underetasjen på Saga Hotel anbefales på det sterkeste! Høy kvalitet, men allikevel en avslappet og behagelig atmosfære. Og prisene er det heller ikke noe å si på...

Dato for besøk: august 2018
Takk, heidiweart
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Hadde et flott måltid hos Fangst med gode kolleger.
Nydelig mat med godt tilpasset vin til. Veldig hyggelig betjening som viser sin lidenskap for faget.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjetil Ø

Reisende som så på Restaurant Fangst, så også på

Har du vært i Restaurant Fangst? Del dine erfaringer!