“Fantastisk”
Anmeldelse av Restaurant Fangst

Restaurant Fangst
Beskrivelse: Når nordiske råvarer møter japansk tilberedelse blir det både intimt og sosialt. Vi fokuserer på å dele vår kunnskap om smaksbildet for å skape en åpen og uformell atmosfære. Gir du oss tilliten så vil våre kokker tilberede menyen “omakase”, det japanske utrykket som betyr chefs menu eller velg fra vår meny.
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Meget god mat og beste japanske fusion restaurant i Oslo. Service på topp. Kommer absolutt til å dra tilbake!

Takk, Giugzyugiggufuxu

Anmeldt 21. desember 2018

Kreativ mat, med spennende smaker. Betjeningen behandlet oss som om vi skulle være gamle kjente. Selv om det ikke er ett Michelin-sted, så var det mye samme oppegg som på Maaemo. Man kan jo kalle det Maaemo-ligth kanskje,

Takk, Asteroide X
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

En herlig kveld på Fangst. Femretters + en liten appetittvekker - ypperlig for en venninnekveld. Fangst har fokus på smaksopplevelser, og det var det så absolutt - noen litt uventede, men alle gode. Husets riesling, frisk men med nok sødme til å møte maten. Når servicen i tillegg var ypperlig er det ingen tvil om at det snart blir nytt besøk!

Takk, Beak1708
Anmeldt 22. november 2018

Som gjest på hotellet kunne man selv ta heisen ned og bestille. Hvilket passet oss utmerket denne gang .
Nydelig sushi og aller første gang for oss å også få en perfekt vin til.
Gode råd og super service, lekkert anrettet og laget med herlige friske råvarer.
Hit kommer vi gjerne igjen, takk for et nydelig måltid.

Takk, Phenixmumz
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fikk servert 7 retter, hvorav seks sto til solide sekstall på terningen. Hadde høye forventninger, men Fangst leverte enda litt mer. Vennlig, personlig, diskret og koselig service gjorde at man ikke legger nevneverdig merke til det lett kjellerprega lokalet.

Kort sagt, et av de beste måltidene jeg har fått på lenge. Ligger på et moderat til høyt prisnivå, men verdt hver eneste krone.

Takk, larsd653

Reisende som så på Restaurant Fangst, så også på

Har du vært i Restaurant Fangst? Del dine erfaringer!