“Smakfullt og spennende”
Anmeldelse av Restaurant Fangst

Restaurant Fangst
Beskrivelse: Når nordiske råvarer møter japansk tilberedelse blir det både intimt og sosialt. Vi fokuserer på å dele vår kunnskap om smaksbildet for å skape en åpen og uformell atmosfære. Gir du oss tilliten så vil våre kokker tilberede menyen “omakase”, det japanske utrykket som betyr chefs menu eller velg fra vår meny.
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Ypperlig kveld med kjæresten!
Oppmerksom og fleksibel kelner
5-8 retter og du bestemmer antallet underveis
Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 73gryw

Anmeldt 27. januar 2019

Spennende og smakfulle små retter flott presentert, til en overkommelig pris.
Blandingen av det norske og japanske fungerte utmerket.
Topp service!

1  Takk, Petter B
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk god sushi. Servicen var upåklagelig. Koselig atmosfære. Kommer garantert tilbake hit ved neste Oslo tur.

Takk, Elisabeth S
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Her fikk vi en varm mottakelse av en servitør som kunne faget sitt! Ble spurt om det var noe vi ikke tålte, ikke ønsket, noe vi, hver enkelt person, likte spesielt godt o.l. Ut i fra dette var det bare å sette sin lit til kokken... Det gjorde vi rett i, den ene retten etter den andre ble presentert av servitøren, som tydeligvis visste hva han snakket om. Maten både så delikat og spennende ut, og smakte fortreffelig!

Takk, Anny W
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Fikk tips via bekjent om å teste ut denne skjulte perlen, og ja- det er en perle. Fantastisk service, og nydelig mat. Japansk kjøkken, meget gode råvarer, strøkent servert.
Vi gikk for 5-retter, variert og smakfullt.
Sake, ja- selvfølgelig!

Takk, olapere

Reisende som så på Restaurant Fangst, så også på

Har du vært i Restaurant Fangst? Del dine erfaringer!