“Fantastiske smaker ”
Anmeldelse av Restaurant Fangst - STENGT

Restaurant Fangst
Beskrivelse: Når nordiske råvarer møter japansk tilberedelse blir det både intimt og sosialt. Vi fokuserer på å dele vår kunnskap om smaksbildet for å skape en åpen og uformell atmosfære. Gir du oss tilliten så vil våre kokker tilberede menyen “omakase”, det japanske utrykket som betyr chefs menu eller velg fra vår meny.
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Vi gikk først for 5 retter, men med så mye gode smaker endte vi med 8 retter og tilsvarende vinpakke. Veldig hyggelig og kunnskapsrik betjening. Vi følte oss virkelig velkomne der. Sake var det eneste som ikke falt i smak. En veldig trivelig opplevelse en lørdag kveld. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 570julier

Anmeldt 18. april 2020

Delikat gastronomisk opplevelse, god karma, samt noe godt i glasset. Skjønn meny, godt vinkart, hyggelig betjening, rent og pent. Takker for en meget god minneverdig opplevelse- og hyggelig aften! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, jans0der
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Absolutt et reisemål i seg selv! Fra første møte med reservasjons-samtalen lager de god stemning. Kl 17 på en hverdag var tidlig, tok lang tid før neste gjest, men jeg hadde det beste selskapet jeg kan ønske meg medbrakt. Mat og vinpakke fulgte hverandre perfekt. Wow fra den første lille surprise’n før første rett. Flere overraskelser kom. Vi kommer neppe til å servere stekt kyllingskinn eller kråkeboller selv, men her funka det helt! Selv wasabi ble løftet et hakk, men så er vi kanskje heller ikke hard core sushi. Ram luktet nydelig, ett hakk bedre enn smak, mest kalde retter så da er resten motsatt. Men abbor var høydaren. Og Saint-Aubin. Og dessertvinen, Riesling Alsace Grand Cru Brand 2008!!

1  Takk, b_rds2014
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Dette var helt fabelaktig! Tusen takk Marco for den herligste nydeligste servitør opplevelsen. Du var som skapt for miljøet og oss gjester rundt deg. Naturlig, imøtekommende og serviceinnstilt til de grader. Du var halve opplevelsen vår, bare ved å være deg selv. Tusen takk igjen.
Maten: Utrolig smakfullt og nydelig anrettet. Jeg er ingen stor fan av fisk, men her kombinerte dere smaker som enda sitter på tungen min. Opplevelser, forklaringer og fortellinger om hvor mate kom fra om hvordan den ble laget. Det var som å ha verdenskartet på fat, selv om mye av fisken var norsk. Wasabi roten ble raspet på Hai skinn. Spennende. Den smakte dessuten helt annerledes en de utallige andre vi har forsøkt. Kokken ble takket, gjestene ved sidebordet fikk vi en flott prat med. Servitørene deltok med sitt gode humør og balanserte tiden mellom rettene perfekt. Hver minste lille detalj vi sa til dem-kom de tilbake til, og hadde både husket det og gjennomført det. Jeg finner som sagt ikke EN eneste klage eller ting og utsette dette stedet for. Prøv. Vi bodde på hotellet i etasjen over, og var derfor heldige med å i det hele tatt få bord. Ellers var det vanligvis fullbooket. Vi kom ned i kjelleren med null forventninger og dro derfra på en sky. Tusen takk til kokker, servitører, kjølkenhkelper, vaske helper, maten, det gode teamet, det strålende arbeidsmiljøet som smittet over på oss og som jeg mener er enormt viktig. Her kommer vi tilbake. Garanter. Da skal jeg ha lært meg å spise østers;-) Neste gang. Dere er best!❤️

1  Takk, susannep838
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse, engasjerte og kunnskapsrike servitører er med på en totalpakke til terningkast 6.
5 retters blir gjerne både 7 og 8 retters.
Vi Kommer garantert tilbake, og anbefaler virkelig denne skjulte perlen.

1  Takk, kjell iwan g

Reisende som så på Restaurant Fangst, så også på