“Drink før og etter middag”
Anmeldelse av Nodee Sky

Nodee Sky
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Situated on the 13th floor, our Sky bar offers a lounge and terrace with spectacular views and refreshing cocktails. On the 14th floor you’ll find our intimate restaurant with about 50 seats and a 360 degree view of the capital which adds that extra special something to your evening. We also have a chambre séparée for 13 people with a spectacular view over the city.
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ypperlig sted og ta en drink før middagen. Fin utsikt over oslofjorden. Tilbyr spennende drinker og enkle retter. Hyggelig og rask betjening. Dessverre var heisen som går på utsiden av bygget ute av drift, men den får jeg teste ved neste besøk.

2  Takk, 609larsb
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper heisen funker neste gang, for den er en opplevelse i seg selv :-)

Anmeldt 27. oktober 2018

Maten var en opplevelse. Hvorfor gå på Michelinrestauranter når man kan få så god mat her? Vi vurderte den til å være bedre enn mange Michelinrestauranter vi har vært på.
Servicen var også også upåklagelig. Den eneste nedturen var desserten. Den var flott og se på og smakte greit, men hadde ikke masse spennende smaker slik som maten. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, oslo12345
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelige ord og konstruktiv tilbakemelding! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :-)

Monique

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var over all forventning, servicen også. Skal helt sikkert tilbake. Sikkert lurt å bestille bord inne om vinteren, da det kan bli litt kaldt.

1  Takk, 280egilw

Hei Egil!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber med å ordne så man kan sitte ute i vinter også nå :-)

Monique

Anmeldt 7. oktober 2018

vi hadde et utrolig hyggelig og veldig godt måltid. vi lot deres servitørt som serverte vårt bord til å sette sammen forskjelige retter for oss. Det var en mat opplevelse av den sjelden, Vår servitør var fra Portugal, han hadde en utrolig god kunnskap til maten, satte sammen en meny for oss av forskjellige retter, den ene bedre enn den andrer.
Dette er en restaurant jeg kan anbefale på det varmeste. De ansatte er veldig "service minded" og blide.

Takk, Elisabeth irgen... R
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei Elisabeth,

Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Godt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss :) Håper vi ses igjen snart!

Silje

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi var på Nodee Sky og lokalene er veldig fine, maten er god men til den prisen hadde vi forventet en litt bedre service enn Fridays pluss. Det var litt vel uformelt for et sånt sted. Kommer heller til å gå på Hamami eller Alex i fremtiden.

Dato for besøk: august 2018
Takk, solveigdahlc
Monique V, Guest Relations Manager på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei Solveig,

Så godt å se at dere var fornøyde med maten og stedet. Send meg veldig gjerne en epost til monique@dinnergruppen.no med mer informasjon om besøket så kan vi få tatt en titt på det :-)

Reisende som så på Nodee Sky, så også på

Har du vært i Nodee Sky? Del dine erfaringer!