“Flott utsikt, veldig god mat, hyggelig lun atmosfære og god service”
Anmeldelse av Nodee Sky

Nodee Sky
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Situated on the 13th floor, our Sky bar offers a lounge and terrace with spectacular views and refreshing cocktails. On the 14th floor you’ll find our intimate restaurant with about 50 seats and a 360 degree view of the capital which adds that extra special something to your evening. We also have a chambre séparée for 13 people with a spectacular view over the city.
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Oppdaget restauranten ved en tilfeldighet, ringte og fikk bestilt bord med ønske om vindusbord. Vi var 2 voksne og en 11-åring.
Hyggelig velkomst, artig skråstilt heis med sete som tok oss opp til 13.etg. Effektiv garderobe og fikk bord rett ved vindu. Endte i restauranten i 14.etg selv om vi trodde vi skulle i loungen i 13, og det viste seg å være ideelt.
Mørk koselig lun stemning, effektive hyggelige servitører som ikke var for påtrengende. Ble forklart at det var små retter, og anbefalt 3 retter pr person. Av ukjente grunner fikk vi to norske og en engelsk meny, hvorav den engelske hadde færre retter. Endte med å bestille 8 retter, noe som viste seg å være litt mye. Maki og kyllingspyd var normale retter, som trolig kan holde for mange. Våre 8 retter var veldig gode, og vi prøvde både laks, and, kylling og biff. Veldig gode smaker. Til dessert prøvde vi 3 av 4, hvorav alle var fornøyd med både smak og utseende på rettene. Finn utsikt over Sørenga, dog noen skjemmende kraner. Ikke sikkert den utsikten holder seg med byggene som nå reises. Prismessig øvre sjikt, men verdt opplevelsen og prisen kan trimmes med å velge de største rettene. Hadde tenkt å gå trappene ned, men de var dessverre stengt. Alt i alt en bra kulinarisk opplevelse hvor vi alle forlot stedet med en god følelse.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Osloulven
Dinnergruppen, Kundeansvarlig på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei! Tusen takk for veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper at vi sees igjen :-)

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Valgte tasting meny og den skuffet ikke.de matchet vinen helt perfekt mot maten.toppen alt med japansk wiskey og tidenes espressodrink. En opplevelse fra a-å

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 362hugop

Hei! Det er godt å høre at du hadde en fin opplevelse og tusen takk for dine tilbakemeldinger. Håper vi ses igjen snart :-)

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Prisene er høye, men smakene treffer godt etter mitt syn. Prøv reinsdyr på asiatisk vis. Servicen er meget god etter min erfaring, men dessertmenyen kunne vært mer fantasifull. Drikkevarene er etter norsk standard veldig dyre, og overgår ofte matprisene.
Jeg synes den helhetlige opplevelsen er veldig god, og oppmerksomheten fra personalet er tilfredsstillende.
Ta en titt på menyen som ligger på nettsiden så er du/dere forberedt. Bordbestilling på nett fungerer utmerket med bekreftelse over telefon.

2  Takk, steverogerr
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei Steve Roger! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart! Ønsker deg en riktig god jul :)

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Svarer ikke opp til forventninger. Nydelige smaker, men uforholdsmessig høye priser. Treig service.
Veldig mørkt lokale. Funker utmerket til en drink, men det er OK å kunne se hva man putter i munnen.
Damene nede i garderoben kan gjerne koste på seg et smil.

Takk, floyel

Hei!

Så synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send meg gjerne en epost til monique@dinnergruppen.no med litt mer informasjon om besøket så kan vi sett på det. Ønsker dere en riktig god jul :-)

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

The food is incredible. Topp 3 blant restauranter i Oslo! Leverer hver eneste gang. Rettene er svært lekkert presentert og smakene er himmelske. Fisken smelter i munnen bokstavelig talt. Stor variasjon og en fullverdig meny. Gode presentasjoner av hver rett når de ankommer bordet. Smakene og tilbredningen er i en egen klasse! Må prøves! Man kan finne noe til enhver pris på menyen og rettene er verdt hver eneste krone. De har også et utsøkt vinutvalg, samt tasty cocktails. Thao løfter stedet til nye høyder- så sørg for at du får anbefalinger av denne damen.

2  Takk, Hanneranviki
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei!

Tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding! Thao, vår daglig leder, gjør alltid sitt ytterste for at dere skal få en magisk kveld! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :D

Reisende som så på Nodee Sky, så også på

Har du vært i Nodee Sky? Del dine erfaringer!