“Dårlig service og kald mat”
Anmeldelse av Nodee Sky

Nodee Sky
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Situated on the 13th floor, our Sky bar offers a lounge and terrace with spectacular views and refreshing cocktails. On the 14th floor you’ll find our intimate restaurant with about 50 seats and a 360 degree view of the capital which adds that extra special something to your evening. We also have a chambre séparée for 13 people with a spectacular view over the city.
Anmeldt 28. august 2021

Nå har vi vært her fem ganger og det er dårlig service som er en gjenganger. Ingen påfyll av drikke, Ingen spørsmål om maten er god og Ingen spørsmål om noe mer skal bestilles og svært utilgjengelige servitører selv når det er rolig.

Mat blir servert kald og en må lete etter servitører for å si ifra og når dem får beskjeden oppfordres en å spise kald mat og sende mail om en er missfornøyd.

1  Takk, 54mata

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelige servitører, god mat! Og ikke minst fantastisk service! Du får påfyll uten å be om det å kommer til boret jevnlig. Kommer til å komme hit igjen! Anbefales!!!

Takk, AdamMM148
Anmeldt 28. juli 2021

Nydelig mat og veldig god service med flott beliggenhet i 14. etg. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning. Anbefales!

Takk, hanne1914
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot av hyggelig betjening. Egen servitør som var veldig flink å komponere en meny til oss og passet på at vi hadde en fin opplevelse. Maten var veldig smakfull og nydelig presentert. Fantastisk utsikt og atmosfære! Kul heis

Takk, jannechristinen
Anmeldt 24. oktober 2020

Jeg og noen venninner skulle feire bursdag på Nodee skybar. Når vi ankom fikk vi beskjed om at vi ikke kunne gå til skybaren fordi vi ikke var 20 enda. vi fikk på en frekk måte beskjed om at da må vi finne oss ett annet sted å spise. Dette i seg selv var en uprofesjonell måte å håndtere situasjonen på. Deretter fikk vi beskjed om at vi fikk gå opp alikevel.

Vi hadde reservert bord klokken 21.30 men var ikke oppe i restauranten før nærmere 22.00. Vi var glade og lettet over dette, og bestilte vin til 800 kr, en drink hver, en hovedrett hver og dessert. 22.50 fikk vi beskjed om at vi måtte forlate stedet klokken 22, selvom vi hadde bord i 3 timer til. Vi fikk ikke engang lov til å fullføre vinen og drinkene før vi ble nærmest kastet ut bakdøra. Vi fikk ikke beskjed om at vi måtte dra tidlig før vi gikk opp, og om vi hadde visst det hadde vi ikke brukt flere tusen på mat og drikke.

Dette viser at restauranten tydelig ikke ønsker det beste for sine kunder og heller ikke har respekt for andres tid og penger.

Dato for besøk: oktober 2020
4  Takk, R7293OYandreak
Dinnergruppen, Salgssjef på Nodee Sky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Andrea,

Vi synes det er veldig leit at dere opplevde dette!
Vil du sende oss en mail til dinnergruppen@dinnergruppen.no og fortelle om hendelsen så vi kan ta dette videre? :)

Reisende som så på Nodee Sky, så også på

Har du vært i Nodee Sky? Del dine erfaringer!