“Bra sted”

Vurdert som nr. 5 av 85 Natteliv i Oslo
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Eierbeskrivelse: 18-hulls innendørs minigolfbar og danseklubb.
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn, Aktiviteter for yngre barn, Låsbare skap / oppbevaring, Mat tilgjengelig for kjøp
Anmeldt 25. september 2017

Bra sted, god drikke/drinker, bra musikk og vennlig atmosfære. Likte veldig god konseptet og følte de hadde noe for enhver smak her. Både for grupper og med en venn/date. Kommer absolutt tilbake hit igjen.

Takk, liselotte257

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Muligens dårlig betalt DJ mtp mengden mennesker på dansegulvet? Overlegen og frekk. Dersom man gikk opp til han og skulle spørre om noe så han ikke på vedkommende og om han gjorde det sa han bare "nei". Hyggelige folk i baren og i inngangen :-)

1  Takk, Synne F
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Jeg har alltid trivdes på Oslo Camping. Det er moderne og har et kult konsept. Men en kveld, da jeg kom gående alene for å møte venner, antok vakten at jeg var full og nektet på noen måte å ta meg seriøst da jeg svarte at jeg kun hadde vært hjemme og drukket kakao og sett dokumentarfilm tidligere på kvelden. Han mente jeg så trøtt og sliten ut. Det hele var veldig ubehagelig. Jeg slapp til slutt inn, men hadde mest lyst til å gå hjem igjen egentlig.

3  Takk, Anne Helene B
Svar fra ledelsen:Besvart 23. juli 2017

Hei Anne Helene,

Beklager at du opplevde å bli urettferdig behandlet. Vaktenes jobb er å sørge for en trygg og trivelig kveld for alle som besøker Oslo Camping, men dessverre skjer det enkelte misforståelser. Vi tar dette videre med vaktselskapet og prøver å finne ut hvordan vi kan unngå lignende tilfeller i fremtiden. Velkommen igjen!

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Strålende ide som er glimrende gjennomført. Artig å tusle rundt med en øl i hånda og spille minigolf. Passe med folk da jeg var der på en mandag kveld, og det er sikkert sårbart for kø. Helt OK ølutvalg.

1  Takk, Øystein F
Les flere anmeldelser
Anmeldt 1. juni 2017

Et superkult sted for å kose seg med gode venner og familie. Hyggelig stemning. Hyggelig personale. Anbefales på det varmeste!

Takk, katrine610

Reisende som så på Oslo Camping, så også på

Har du vært i Oslo Camping? Del dine erfaringer!