“Utrolig gøy!”

Vurdert som nr. 5 av 85 Natteliv i Oslo
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Eierbeskrivelse: 18-hulls innendørs minigolfbar og danseklubb.
Nyttig informasjon: Mat tilgjengelig for kjøp, Aktiviteter for eldre barn, Aktiviteter for yngre barn, Låsbare skap / oppbevaring
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Veldig morsomt konsept de har her! Morsom minigolfbane og velsig gjennomført opplegg hele veien. Kommer garantert tilbake.

Takk, Stine B

Anmeldt 27. februar 2018

Kult konsept! Minigolf innendørs mens man kan ta en øl eller to. Mye folk når vi var der, en lørdagsettermiddag. Bra sted, anbefaler!

Takk, Mai S
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Vi var 10stk som var på Oslo Camping og spilte minigolf. Alle hadde det moro. Stort lokale på 2etg. 18 hull. Bar så du kan kjøpe deg noe å drikke, en liten kiosk (den var stengt når vi var der) Moro å gjøre noe annet en kveld og morsomt å kunne gjøre en sommer aktivitet på vinteren

Takk, Tonje-W-B
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Veldig gøy konsept, vi var en gjeng på 10 stk som koste oss glugg med øl og minigolf .
Mye forskjellig øl, de kunne godt økt litt med antall vin sorter også , da hadde det vært topp :-)
Men bra sted .

Takk, Bardouini
Les flere anmeldelser
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Utrolig kul konsept, med innendørs minigolf og samtidig alkoholservering. Vi hadde det hyggelig sammen selvom alle hadde konkurranseinnstinkt.

Takk, Jonas B

Reisende som så på Oslo Camping, så også på

Har du vært i Oslo Camping? Del dine erfaringer!