“Kjempe gøy konsept!”

Vurdert som nr. 5 av 85 Natteliv i Oslo
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Eierbeskrivelse: 18-hulls innendørs minigolfbar og danseklubb.
Nyttig informasjon: Låsbare skap / oppbevaring, Aktiviteter for eldre barn, Mat tilgjengelig for kjøp, Aktiviteter for yngre barn
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Morsomt konsept. Fantastisk at det ligger en innendørs minigolfbane midt i Oslo. Du får kjøpt drinker og mat, som du kan nyte underveis. Mange muligheter for å sitte å prate, drikke, eller spise underveis. Ikke for dyrt, litt i overkant av 100kr per pers. Bra dekorert. Rene toaletter.

Takk, Pia Sofie T

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg besøkte Oslo Camping, og spilte oss gjennom 18 artige små baner. Ytterklær låste vi inn i skap under platene der msn kan sette fra seg drikke. Dette var moro! Drikke kjøpes i baren, der man også leiet køller og golfballer.
Drikke tar man med seg på banene, til god musikk i bakgrunnen. Baner i kjelleren også, som senere på kvelden gjøres om til nattklubb. Dette anbefales!

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 13. mars 2018

Utrolig morsomt konsept! Dro her på en ukedag med noen venner og vi storkoste oss. Det var variert med baner, både lette og noen mer utfordrende. Lokalet er romslig og innbydende, med en dødskul retro-innredning. Det eneste jeg trekker litt ned på er temperaturen i lokalet. Det var noen hakk for varmt der inne. Men alt i alt var det en kjempeflott opplevelse!

1  Takk, Tale R
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Veldig morsomt konsept de har her! Morsom minigolfbane og velsig gjennomført opplegg hele veien. Kommer garantert tilbake.

Takk, Stine B
Les flere anmeldelser
Anmeldt 27. februar 2018

Kult konsept! Minigolf innendørs mens man kan ta en øl eller to. Mye folk når vi var der, en lørdagsettermiddag. Bra sted, anbefaler!

Takk, Mai S

Reisende som så på Oslo Camping, så også på

Har du vært i Oslo Camping? Del dine erfaringer!