Gebnialt!

Pils, minigolf og god stemning. Var her for første gang og ble meget overrasket over hvor genialt... les mer

Anmeldt 9. oktober 2021
renemsamdal
Bergen, Norge
Gjennomført konsept

Digger denne plassen! Et must når du er i Oslo. God stemning, spennende baner, veldig gjennomført... les mer

Anmeldt 21. oktober 2020
91AnnaBV
Sandnes, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Gøy med noe litt annerledes enn alle andre utestedene i Oslo. Vi var her som par og det var veldig bra. Tror det er enda morsommere som en vennegjeng! God stemning, gode drinker og veldig hyggelig barvertskap! Verdt et besøk :)

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, RagBerg
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra konsept , moro for liten og stor. Mye folk så ventetid må påregnes. Vi stor koste oss alle sammen og kommer tilbake :)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, lineh951
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Kul plass. Vi var en vennegjeng som dro hit for å spille minigolf. Du må regne med litt kø på hullene men med øl i handa var ikke det noe problem. Noen av hullene er litt for lett/kjedelig men alt i alt en veldig kul plass.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, galagutt
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Morsomt konsept. Fantastisk at det ligger en innendørs minigolfbane midt i Oslo. Du får kjøpt drinker og mat, som du kan nyte underveis. Mange muligheter for å sitte å prate, drikke, eller spise underveis. Ikke for dyrt, litt i overkant av 100kr per pers. Bra dekorert. Rene toaletter.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, piasofiet
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg besøkte Oslo Camping, og spilte oss gjennom 18 artige små baner. Ytterklær låste vi inn i skap under platene der msn kan sette fra seg drikke. Dette var moro! Drikke kjøpes i baren, der man også leiet køller og golfballer.
Drikke tar man med seg på banene, til god musikk i bakgrunnen. Baner i kjelleren også, som senere på kvelden gjøres om til nattklubb. Dette anbefales!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Offisersbladet