Gjennomført konsept

Digger denne plassen! Et must når du er i Oslo. God stemning, spennende baner, veldig gjennomført... les mer

Anmeldt 21. oktober 2020
91AnnaBV
Sandnes, Norge
Golf

Spilte minigolf og drakk. Det var fett. Bra. 10/10. terningskast 6. Vil anbefale det. Dra hvis du... les mer

Anmeldt 22. november 2019
Jonathanermesjo

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Oslo City Walk
17 anmeldelser
Anmeldt 22. desember 2018

Minigolfbanen på Oslo Camping er utfordrende og i rimelig god stand. Noen av ventene begynner å bli noe slitt. Bra service og god stemning. Kort sagt morro for alle aldre.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, MullahOMA
Anmeldt 16. desember 2018

Hadde med mine to voksne barn hit, vi storkoste oss med 18 hulls minigolf. Og et par øl. Fine baner, rent og pent. Mulighet for å kjøpe noe enkelt å spise også. Passer for alle aldre, regn rundt halvannen time på en runde når man er tre stk, som vi var. Her kommer vi tilbake!!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Trollmor
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Gøy med noe litt annerledes enn alle andre utestedene i Oslo. Vi var her som par og det var veldig bra. Tror det er enda morsommere som en vennegjeng! God stemning, gode drinker og veldig hyggelig barvertskap! Verdt et besøk :)

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, RagBerg
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra konsept , moro for liten og stor. Mye folk så ventetid må påregnes. Vi stor koste oss alle sammen og kommer tilbake :)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, lineh951
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Kul plass. Vi var en vennegjeng som dro hit for å spille minigolf. Du må regne med litt kø på hullene men med øl i handa var ikke det noe problem. Noen av hullene er litt for lett/kjedelig men alt i alt en veldig kul plass.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, galagutt