“Sharing meny”
Anmeldelse av Nikay

Nikay
Vurdert som nr. 1 207 av 1 593 Restauranter i Oslo
Beskrivelse: Nikays meny kombinerer de rene og delikate smakene fra japanske mattradisjoner med peruansk friskhet og «punch». Her får du spennende småretter som kan deles og nytes sammen med kule cocktailer eller japansk øl på fat.
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Smaken av Nikay - sharing meny. Vi var spent , og håpet på gode uventetde smaker . Dessverre ble det ikke slik . Lite smak på rettene , og lite mat . Kveite smakte godt , men var også den eneste retten som ga vibber . Vi fikk soft is til dessert , som skulle ha et innslag med karamell poocorn. Vi fikk servert is med usmakelig mango . Betjeningen var hyggelig, men ikke oppmerksom nok. Når regningen kom hadde de økt prisen på vinen , så her må man følge med hva som står oppført på menyen .
Kommer ikke tilbake . Skuffet

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Gurovp

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av to veldig blide og hjelpsomme servitører som raskt og effektiv var der gjennom besøket. Maten var variert og det var spennede smaker. Vi bestilte en meny hvor vi fikk smake litt av alt. Det var rikelig med mat og den ble servert i riktig rekkefølge til riktig tid. Eneste minuset er bordplasseringen i operapasjasjen. Men det er smak og behag.

1  Takk, daghenningk
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Spennende og Ok mat . Litt dyrt . Litt lite mat for pengene . Grei atmosfære . Servicen så som så . Litt for mange misforståelser . Uoppmerksom berjenig . Feil på regningen .

Takk, Torbjørn B
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Peruansk og japansk mat er en svært god kombinasjon. Mye gode, spennende og nye smaker, noe for enhver. Vi valgte en delingsmeny som sto anbefalt på menyen. Nydelig mat og trivelig servitør.

Takk, Ringfrid
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Sist var jg her i november og skrev en veldig fin ANMELDELSE. var her idag og ble skuffet, pisco Sour smakte ikke pisco Sour men HELLER en sur limonade med sprit! ille! Bestilte scampi anticuchos var mindre enn før og marinaden er forandret og chimichurri poteter smakløse før var de mer saftige og en annen smak. Veldig skuffet. Så også at det var en annen kokk kanskje derfor men kommer nok ikke tilbake før dere får gode igjen! Synd at dere har forandret på smakene.
MVH
Skuffet gjest

Dato for besøk: juni 2018
Takk, JoseRanes

Reisende som så på Nikay, så også på

Har du vært i Nikay? Del dine erfaringer!