“Ser du etter en god biff? Hold deg unna denne resturanten.”
Anmeldelse av Restaurant Se.ua

Restaurant Se.ua
Anmeldt 28. januar 2019

Lørdag valgte vi å spise på hotellets restaurant. Det var en nedtur som trakk ned helheten av hotellopplevelsen (Scandic St.Olavs Plass). Fikk en hyggelig kelner som tok bestillingen og serverte drikke. Deretter forsvant kelneren (som visstnok måtte betjene hotellets bar?) og det var ingen fulgte opp bordet.

Menyen bød ikke på mange ulike retter. Vi bestilte "Biff", men kjøttet var seigt og trellete. Viste seg å være av mørbrad/flatbiff-kvalitet. Kjøttet virket perfekt steikt for en medium biff, men når hotellet velger dårlige råvarer så hjelper det lite at kokken steker perfekt.
Da ingen fulgte opp bordet vårt måtte jeg selv gå ut mot kjøkkenet for å finne noe personalet som kunne ta imot klage.
Min oppfordring: Gi kokken ordentlige råvarer eller fjern "biff" fra menyen.

Mine foreldre bestilte fisk og kylling. De var fornøyde med maten.

Bor gjerne på hotellet igjen, men skal vi spise middag da styrer jeg definitivt unna hotellets restaurant.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Eivind S

Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Spennende og kreative retter med deilig smak fra mange mattradisjoner, topp score for servering og presentasjon. Hyggelig stemning, høy kvalitet og upretansiøst, avslappet og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Flu H
Anmeldt 20. desember 2017

Nydelig showmeny, perfekt komponert med gode komplementære smaker, og servert med husets vin som var godt valg. Dessertkaken var noe tørr og det trekker ned helhetsinntrykket. Lokalene er pene og moderne, men noe høyt lydnivå pga akustikken.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Cathrine J
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Vi fikk villkveite med ertepure, syltet eple, dillolje og blåskjellkremsaus til forrett. Fisken noe dvask og smakløs. Tilbehør ok.Til hovedrett helstekt hjortemørbrand med stekt sopp og stuet grønnkål, syltet småløk. Tyttebær, viltsky og balte rattepoteter. Velsmakende, men lunken rett da den ble servert trekker ned. Konfektkake til dessert var tørr og lite å rope hurra for. Husets vin, hvit og rød, var et godt valg! Bruk av glass: Ble vannglass og conjackglass forbyttet? Se foto. Lokaler skjemmes av dårlig akustikk. Servering ok.

Dato for besøk: november 2017
Takk, mag-f2
Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Meget bra meny på dagens middag. Torsk som smeltet på tungen med grønnsaker og tilbehør på en kreativ måte, og for å ikke glemme den deilige potetmosen ved siden av.
Stor ros til kokken, og ikke mist hyggelig servitører. Her føler man seg virkelig velkommen.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Rune B

Reisende som så på Restaurant Se.ua, så også på

Har du vært i Restaurant Se.ua? Del dine erfaringer!