“Venners julebord”

Xeast
Få mat levert
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt julebord til 8personer,
Ble hyggelig mottatt til avtalt tidspunkt. Det var dekket på et fint bord mitt restauranten. Fullt fokus på service, og alle bestillinger av både mat, og drikke gikk som smurt. Bordet bestilte om hverandre fra forskjellige menyer, og alt ble TippTopp, selv om det var fra både julemenyen, og standard menyen. Godt utvalg av både øl, vin, og cocktails.
Hit skal jeg tilbake med familien og spise også.

2  Takk, 199ChristopherH199

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 25 stk som feiret forlovelse på Xeast. Maten ble bestilt på forhånd og alt gikk som planlagt. Takk for god service og god mat. Vi kommer tilbake☺️

Takk, Monsemusa
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Ønsker du ett måltid som overrasker? Da kan Xeast anbefales. Meget god kvalitet på mat og vin. Delingsmeny fungerer utmerket. Crispy duck er ett must og burger juleribbe likeså. Artig vri ;-)

Takk, Anja Livgard L
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 22 stk kollegaer som var ute å spiste. Alle var kjempefornøyde med maten og servicen. Vi bestille mat på forhånd, så alt gikk effektivt og problemfritt. Kommer garantert tilbake på et tidspunkt.

Takk, MartinBroenner
Anmeldt 12. oktober 2018

Vi var en gjeng på 7 som hadde bestilt bord her etter vi hadde gjennomført Rosasløyfeløpet i Oslo. Vi alle hadde en fin kveld med god mat, flinke servitører og god stemning i restauranten. Selv om de var helt fullbooket kom mat og drikke til bordet som det skulle.
Kommer tilbake

Takk, HanneVetaas

Reisende som så på Xeast, så også på

Har du vært i Xeast? Del dine erfaringer!