“Knallgod mat i Nydalen ”
Anmeldelse av Xeast

Xeast
Få mat levert
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Xeast er blitt et bankers sted for god mat . Hver eneste gang jeg har vært her så er det knall god mat, behagelig service og hyggelige priser .
Man får rett og slett en veldig god opplevelse hver gang .
Digger dette stedet

Takk, Bardouini

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Dette var mitt første besøk, selv etter å ha gått forbi ganske mange ganger for å handle lunsj. Ble overrasket over den gode maten, og veødig fin stemning, selv mist i lunsjtider en fredag.

Takk, Olsen89n
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt julebord til 8personer,
Ble hyggelig mottatt til avtalt tidspunkt. Det var dekket på et fint bord mitt restauranten. Fullt fokus på service, og alle bestillinger av både mat, og drikke gikk som smurt. Bordet bestilte om hverandre fra forskjellige menyer, og alt ble TippTopp, selv om det var fra både julemenyen, og standard menyen. Godt utvalg av både øl, vin, og cocktails.
Hit skal jeg tilbake med familien og spise også.

2  Takk, 199ChristopherH199
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 25 stk som feiret forlovelse på Xeast. Maten ble bestilt på forhånd og alt gikk som planlagt. Takk for god service og god mat. Vi kommer tilbake☺️

Takk, Monsemusa
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Ønsker du ett måltid som overrasker? Da kan Xeast anbefales. Meget god kvalitet på mat og vin. Delingsmeny fungerer utmerket. Crispy duck er ett must og burger juleribbe likeså. Artig vri ;-)

Takk, Anja Livgard L

Reisende som så på Xeast, så også på

Har du vært i Xeast? Del dine erfaringer!