“Perfekt kveld”
Anmeldelse av Xeast

Xeast
Få mat levert
Anmeldt 28. desember 2018

Nydelig mat. Stor porsjon, noe jeg elsker. Kommer tilbake igjen. Tok godt vare på meg, og kollegaene mine veldig godt. Tommel opp.

Takk, AndersBraavold

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Spurte om anbefaling til forrett, endte opp med stort sett bare fritert laks!! Chrispy Duck ok, men vi gikk raske videre. Man må ha folk i front som kan guide gjestene.

Takk, runes45
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

En søndag ettermiddag i desember uten noe særlig trøkk i restauranten, men det spilte ingen rolle. Imøtekommende betjening og et hyggelig bord med utsikt til Akerselva. Alle fire bestilte crispy duck, og maten smakte fortreffelig! Gode smaker i fin variasjon!

1  Takk, torvilds
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted som serverer overraskende god og nydelig presentert mat. Godt utvalg av drikkevarer. Svært imøtekommende og hyggelig betjening.

Takk, veronsc
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Xeast er blitt et bankers sted for god mat . Hver eneste gang jeg har vært her så er det knall god mat, behagelig service og hyggelige priser .
Man får rett og slett en veldig god opplevelse hver gang .
Digger dette stedet

Takk, Bardouini

Reisende som så på Xeast, så også på

Har du vært i Xeast? Del dine erfaringer!