“Fantastisk matopplevelse! ”
Anmeldelse av Xeast

Xeast
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

En stor vennegjeng. Reservasjon og bestilling smertefritt. 25stk fikk velge retter fra ordinær meny! Smaksrik matopplevelse, god stemning og fantastiske servitører. All bestilling iht og riktig tid. Kommer garantert tilbake!

1  Takk, ArulCanicious

Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat her. Anbefaler spesielt Kimchi bao bun! Nye og spennende smaker! Fint lokale og en kul opplevelse

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 816eirikr
Anmeldt 9. november 2020

Var her med familien for et par måneder siden. Opplevde svært god service og maten var intet unntak. Hit kommer vi tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, martinnP6004RZ
Anmeldt 9. november 2020

Var her med familien og nøt god Crispy Duck og champagne. Veldig bra service og veldig god mat, kommer garantert tilbake hit!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, eivindolav
Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Hadde store forhåpninger siden menyen så veldig bra ut og det samme gjorde stedet. Stedet var stilig og maten var god! Men vi så raskt at her var de underbemannet på både kjøkken og i restauranten. En servitør hadde ansvar for alle bord?? Vi bestilte kaffe og dessert kl 1930, kl 2000 hadde ikke noe skjedd, ingen kom bort til bordet og beklaget at det ville ta litt ekstra tid. Vi fikk tilslutt tak i servitøren som ville sjekke med kjøkkenet, men da hadde ikke vi mer tid og måtte bare gå. Siden dette er et sted du betaler for maten før du får den skulle «sjefen» der vippse meg tilbake pengene. Nå 30 min etter har ikke det skjedd. Beklager men vi kommer dessverre ikke tilbake hit!

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, 570julier

Reisende som så på Xeast, så også på

Har du vært i Xeast? Del dine erfaringer!