“Styr unna quesadilla”

Mucho Mas
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hjemmelaget meksikansk mat for alle smaksløker! Nachos, quesadillas, burritos, tostadas, tacos, tortilla soup, chile con carne og mye, mye mer. Alt kan bestilles som take-away. Stort utvalg i cocktails.
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Bortimot den værste Quesedilla jeg har spist. Enkel lefse med litt tomatsaus, ikke smeltet ost og noen enkle biffbiter. Tragisk

Dato for besøk: september 2021
Takk, Excursion17709720244

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nachos som beskrives som autentiske er så langt fra akkurat det du kan komme. Det er vanlig nachos fra butikken, og du får en miiiini liten skål med smakløs «guacamole» ved siden av. Vi kjøpte to slå taco, som var helt ok men ikke noe mer å skryte av enn Egon sine. Forventet mer.

Takk, retrochica
Anmeldt 21. juni 2021

Vi satt ved et av utebordene på gaten, og hadde en god middag her. Utvalget i menyen er begrenset. Maten var god, og porsjonene passe store.
Det var hyggelig atmosfære, og betjeningen var oppmerksomme og imøtekommende.

Takk, BenDanielBlaLi
Anmeldt 20. august 2020

Den mest udelikate take away jeg har fått i Oslo på lenge. En suppe/grøt - der ost, kjøtt, skjell + + var surra sammen til en uformelig masse. Smakløst, dvaskt og uten krydder. Synd - det har vært bedre her før.

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, F5974PPerika
Anmeldt 18. august 2019

Dette er en restaurant som kanskje er Grünerløkkas eldste. Var der tidlig på lørdag. Stille så fikk velge bord. Kaldt vann kpm før vi hadde satt oss. Bestilte Nachos og Burritos med biff og grillet kylling. Så ut som autentisk hjemmelaget mat og smakte utmerket. Ca 200 kr. pr.rett. I valget mellom øl.vin og spesial drinker tok vi to forskjellige glass rødvin. Ca 80 pr.glass. Avsluttet med ostekake og kaffe. Totalt ca 700 kr for to ppers. Mye for pengene og gode smaker. God oppmerksom service. Anbefales

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, exxin

Reisende som så på Mucho Mas, så også på

Har du vært i Mucho Mas? Del dine erfaringer!