“Herlig uteservering og god mat”
Anmeldelse av Eataly Ristorante

Eataly Ristorante
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Eataly bygger på gode, gamle italienske mattradisjoner og er både ristorante og pizzeria for lunsj og middag. Lunsjmenyen serveres fra åpning til kl. 15.00 og middagsmenyen med komplett drikkemeny er tilgjengelig fra kl. 15.00 til stengetid. Restauranten serverer alt det beste fra det italienske kjøkkenet antipasti, salater, pizza, pasta, kjøtt, vin og klassiske desserter. Eataly har også en stor uteservering hvor du kan kose deg med en matbit, en øl eller en is og nyte utsikten på bryggekanten. Inne sørger peisen og det åpne kjøkkenet for en varm og åpen atmosfære som minner om Italia. Pronto lunsj = Express lunsj med mat, valgfri kald drikke og kaffe for kr. 159,- på hverdager kl. 11.00-15.00.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig uteservering og veldig godt mat. God stemning og bra service. Maten kom raskt og det var store porsjoner.

1  Takk, hilda76

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God pizza, laget på italiensk vis. På en lørdag i juli fikk vi både bord og maten raskt.
De hadde også pastaretter som så gode ut. Jeg savnet noen kjøttretter som et alternativ til pizza og pastarett.

1  Takk, 861tinee
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Andre besøket her, veldig god atmosfære, nydelig mat og god service. Forrige gang var det sommer og vi nøt utendørsservering, lun fin plass. Kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, HegeRakn
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Her var det god service, hyggelig atmosfære og veldig god mat. Utrolig hyggelig sted å tilbringe kvelden med venner.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 843elinew
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Rolig atmosfære med hyggelig betjening. Spiste pizza Margarita (prisvinneren) og den smakte veldig godt. Jeg anbefaler dette stedet.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 591j_rgenh

Reisende som så på Eataly Ristorante, så også på

Har du vært i Eataly Ristorante? Del dine erfaringer!