“Bra italiensk pizza - stamsted!”
Anmeldelse av Eataly Ristorante

Eataly Ristorante
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Eataly bygger på gode, gamle italienske mattradisjoner og er både ristorante og pizzeria for lunsj og middag. Lunsjmenyen serveres fra åpning til kl. 15.00 og middagsmenyen med komplett drikkemeny er tilgjengelig fra kl. 15.00 til stengetid. Restauranten serverer alt det beste fra det italienske kjøkkenet antipasti, salater, pizza, pasta, kjøtt, vin og klassiske desserter. Eataly har også en stor uteservering hvor du kan kose deg med en matbit, en øl eller en is og nyte utsikten på bryggekanten. Inne sørger peisen og det åpne kjøkkenet for en varm og åpen atmosfære som minner om Italia. Pronto lunsj = Express lunsj med mat, valgfri kald drikke og kaffe for kr. 159,- på hverdager kl. 11.00-15.00.
Anmeldt 5. september 2021

Vi kommer alltid tilbake til Eataly på Aker Brygge.
Fint å sitte her på uteserveringen med varmelamper, hyggelige servitører og god mat. En av mine favoritter blant de italienske pizzastedene i Oslo. Og aiolien til focaccia er knallbra.

Takk, victoriao873

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Overraskende blid og effektiv service. Maten var stort sett bra. Litt svidd pizzabunn, som vi ikke kommenterte ble sett av de ansatte da de ryddet. De ga rabatt på maten som følge av det. Servicen var 5.

Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Pizzaene på Eataly er helt ok, men er noe overpriset. Servicen er god og personalet er imøtekommende.
Standard utvalg.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, NinaBans
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Lunsjen vi spiste her ga assosiasjoner til en gourmet restaurant! Jeg spiste en nydelig melonsalat som var en av de mest smakfulle jeg har spist. Kombinasjon av ingredienser var perfekt og jeg ble god og mett. Mannen min spiste en Cesar salat med kylling og var også veldig fornøyd av den gode smaken. Hyggelig og oppmerksom service og koselig å sitte ute og spise.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Asemiriam
Anmeldt 15. september 2020

WOW, pizzaen var JÄTTE GOD! Svensk servitør som var superflink og rask. Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Mettemera

Reisende som så på Eataly Ristorante, så også på

Har du vært i Eataly Ristorante? Del dine erfaringer!