“Middah”

Cafe Mistral
God for: Romantisk
God for: Romantisk
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Spiste middag og dessert her meg gode venner. Maten smakte god, og spiste husmannskost til 199,- Dette var reinskank med rotgrønnsaker, potetmos, tyttebær og brunostsaus. Kunne vært litt mer grønnsaker og saus, men smakte godt. Til dessert ble det sjokoladefondant med chilli oh honning is. Liten minus for at servitører sølte litt med drikke

1  Takk, janhalvardr

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Min familie ønsket å prøve Cafe Mistral.

Hyggelig og rask betjening. Flere prøvde dagens som smakte godt. Lutefisken med poteter fra Skjåk var førstevalget hos flere. Godt valg det og!

Selv bestilte jeg pepperbiff som var perfekt stekt etter mitt ønske. Flott anrettet, med smakfull bær og garnityr som bar preg av høy kokkekvalitet av gode råvarer.

Her kan man trygt ha førjulskos og du får valuta for pengene.

Olav

2  Takk, OlavA24
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig, god atmosfære og fin betjening. Fantastisk fisketallerken til hyggelig pris - god hvitvin. Vi kommer tilbake

1  Takk, IngerN271
Anmeldt 17. september 2018

Vi hadde en fem-retter. Det var veldig godt mat. Gode priser på vin. Servicen var kjempebra. Sjarmerende og hyggelige lokaler. Vi kommer tilbake :)

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, H K
Anmeldt 16. september 2018

Spennende sted med koselig interiør i gammel stil. Noe oppgradert siste halvåret, men bør ikke modernisere bort det flotte interiøret med restauranthistorie i veggene. God mat og hyggelig service. Kan anbefales for en hyggelig vennemiddag eller en romantisk aften i restauranten.

1  Takk, fredrikunnar2018

Reisende som så på Cafe Mistral, så også på

Har du vært i Cafe Mistral? Del dine erfaringer!