“Middah”
Anmeldelse av Mistral Restaurant

Mistral Restaurant
Prisklasse: kr 1 122 - kr 3 206
Beskrivelse: Mistral er fusion bistro, Vi lager god og avslappet europiske fusion mat med fokus på kvalitet, gode råvarer og bærekraft. Vi ønsker å være ditt lokale spisested der du føler deg hjemme. Hos oss har du også mulighet til å arrangere mange ulike typer arrangementer. Vi har 90 sitteplasser fordelt på restaurant, bar, og to mindre chambre séparée inntil 10 og 15 personer og en stor chambre séparée inntil 40 personer . Vi ønsker deg velkommen til oss for middag eller bare noe å drikke!
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Spiste middag og dessert her meg gode venner. Maten smakte god, og spiste husmannskost til 199,- Dette var reinskank med rotgrønnsaker, potetmos, tyttebær og brunostsaus. Kunne vært litt mer grønnsaker og saus, men smakte godt. Til dessert ble det sjokoladefondant med chilli oh honning is. Liten minus for at servitører sølte litt med drikke

1  Takk, janhalvardr

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Min familie ønsket å prøve Cafe Mistral.

Hyggelig og rask betjening. Flere prøvde dagens som smakte godt. Lutefisken med poteter fra Skjåk var førstevalget hos flere. Godt valg det og!

Selv bestilte jeg pepperbiff som var perfekt stekt etter mitt ønske. Flott anrettet, med smakfull bær og garnityr som bar preg av høy kokkekvalitet av gode råvarer.

Her kan man trygt ha førjulskos og du får valuta for pengene.

Olav

2  Takk, OlavA24
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig, god atmosfære og fin betjening. Fantastisk fisketallerken til hyggelig pris - god hvitvin. Vi kommer tilbake 😊

1  Takk, IngerN271
Anmeldt 16. september 2018

Spennende sted med koselig interiør i gammel stil. Noe oppgradert siste halvåret, men bør ikke modernisere bort det flotte interiøret med restauranthistorie i veggene. God mat og hyggelig service. Kan anbefales for en hyggelig vennemiddag eller en romantisk aften i restauranten.

1  Takk, frikkinorway
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi var positivt overrasket over kvaliteten på en 5 retter meny. Kjøkkenet viste god klasse. Servitørene var blide og serviceminded, men noen av de var nok litt for «nye» i jobben til at det kan bli 5 stjerner. Det er kanskje også feil å forvente stor vinkunnskap på noe som vel er en oppgradert kvartalsrestaurant ?
Maten var så god at vi kommer nok tilbake

2  Takk, 995perhenrikg

Reisende som så på Mistral Restaurant, så også på

Har du vært i Mistral Restaurant? Del dine erfaringer!