“God biff i trivelig lokale”
Anmeldelse av Mistral Restaurant

Mistral Restaurant
Prisklasse: kr 1 105 - kr 3 157
God for: Romantisk
Beskrivelse: Mistral er fusion bistro, Vi lager god og avslappet europiske fusion mat med fokus på kvalitet, gode råvarer og bærekraft. Vi ønsker å være ditt lokale spisested der du føler deg hjemme. Hos oss har du også mulighet til å arrangere mange ulike typer arrangementer. Vi har 90 sitteplasser fordelt på restaurant, bar, og to mindre chambre séparée inntil 10 og 15 personer og en stor chambre séparée inntil 40 personer . Vi ønsker deg velkommen til oss for middag eller bare noe å drikke!
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Dette er virkelig en skjult perle. Positivt overrasket da jeg bestilte biff, og fikk noe som var mer enn man kunne forvente. Anbefales for et hyggelig måltid på Majorstua.

1  Takk, evenaleksander

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Var innom cafeen i forbindelse med ett møte. Dwt ble servert et tapasbord.. Det er den dårligate tapas jeg har smakt.. ikke kunne kokken steke kyllinglår.. kyllinglårene var råe.. ikke kunne kokken steke kjøttboller.. de var råe og uspiselige.. spank tortilla var tørr og altfor salt..
eneste som gikk an å spise var osten.. alt annet var ikke bra... kom innom stedet for drikke.. for mat.. dra et annet sted...

2  Takk, Yudi N
Anmeldt 20. januar 2019

Spiste middag her en lørdag i januar. Kom over stedet ved en tilfeldighet via restaurantguiden. Vi ble godt fornøyd: Jeg spiste hamburgertallerken, mens de tre andre i følget mitt spiste pepperbiff. Begge rettene var delikat anrettet med en kombinasjon av gode smaker. Passe store porsjoner - alle ble gode og mette. Hyggelig, rustikk atmosfære.

Takk, andrebli
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Svært positiv opplevelse. Pepperbiffen var veldig bra, med tilbehør ut over det vanlige. Hyggelig atmosfære.

Takk, 911leifh
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Spiste middag og dessert her meg gode venner. Maten smakte god, og spiste husmannskost til 199,- Dette var reinskank med rotgrønnsaker, potetmos, tyttebær og brunostsaus. Kunne vært litt mer grønnsaker og saus, men smakte godt. Til dessert ble det sjokoladefondant med chilli oh honning is. Liten minus for at servitører sølte litt med drikke

1  Takk, janhalvardr

Reisende som så på Mistral Restaurant, så også på

Har du vært i Mistral Restaurant? Del dine erfaringer!