“anbefalles 10/10”

Cafe Mistral
God for: Romantisk
God for: Romantisk
Anmeldt 26. juli 2020

Koselig sted, hyggelig og rask betjening. Vi spiste andebryst som var perfekt stekt, barna spiste hjemmelaget burger med focaccia. Vi avsluttet kvelden med suksetarte med hjemmelaget honningis.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, bj_rnal2020

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Utrolig koselig og god stemning - og lov med hund Kan ikke uttale meg om maten, for hadde bare en smårett, kaffe og øl. Fyr i peisen var det også

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Tuvster
Anmeldt 11. februar 2020

Her var det ikke god service. Ventet lege før vi fikk meny. Hadde ikke det som stor i menyen, så vi måtte velge noe annet.
Ingen god opplevelse.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, thorbj_rnh2015
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Nydelig atmosfære! Deilig mat! Vi prøvde flere retter og alle var like fornøyd!! Mange gode smaker både i middagene og dessertene

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, P3477ETchristinaa
Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

Julebord med jobben, og på forhånd hadde vi bestilt et rom for oss selv, og fikk bekreftelse på at det skulle ordnes.

Isteden blir vi 9 stykker som blir stappet inn på et lite rom sammen med en mindre gruppe på 4 personer, og kun et par meter unna en ivrig pianist.

Servitøren vi fikk var åpenbart ny på stedet, usikker og utrygg og slet med å ta imot våre bestillinger for både mat og drikke.

Hovedretten vi fikk servert var gode, mens dessertene var smakløse og skuffende.

Dette er dessverre ikke et sted jeg vil anbefale videre. Skuffet.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, olsmar84

Reisende som så på Cafe Mistral, så også på

Har du vært i Cafe Mistral? Del dine erfaringer!