“Dårlig service og ekstremt lang ventetid”

Jacob Aall Brasserie & Bar - Majorstua
Vurdert som nr. 1 115 av 1 592 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Øverst i den travle handlegaten Bogstadveien ligger vår populære restaurant, Jacob Aall Brasserie & Bar Majorstuen. Her treffer du mennesker i alle aldere, det er stemning fra lunsj til de små nattetimer. Vi har en variert meny med deilig burgere, sandwicher, salater, pastaretter og hovedretter. Jacob Aall er et populært sted i helgene, hvor vi holder åpent til 02.00 fredag og lørdag. Jacob Aall Brasserie & Bar Majorstuen er en restaurant med en stor og åpen bar, vi frister med en varm og folkelig atmosfære. Vår helårs uteserving har varmelamper og pledd for kalde dager og kvelder.
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi ventet på maten i godt over en time og måtte til slutt avbestille og gå da vi skulle rekke en forestilling.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, KarolineG34

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi var tre venninner som sto i baren og akkurat hadde kjøpt et glass vin, bortsett fra en av oss som kun drakk vann. Vi var helt rolige og gjorde ingenting av oss, vi bare snakket rolig med hverandre. Ingen øyekontakt med noen andre. Plutselig kom en vakt frem (han så ut å være 13 år gammel) og sa at vi var for fulle og måtte gå. Vi ble helt overrasket og skjønte ikke hva han snakket om. Vi var ikke fulle, vi har aldri før blitt blitt kastet ut, og hadde vanskelig å forstå at han mente alvor. Vi sto helt rolige, snakket sammen og han hadde ikke en gang sett øynene våre. Utrolig krenkende siden vi ikke en gang var fulle.

1  Takk, Helena E
Anmeldt 17. september 2018

Overpriset i forhold til mengde mat. Ble ikke litt mett en gang av den klassiske burgeren (med pommes frites ved siden av)

Rå, rosa burger.
Vi bestilte to like burgere, der den ene var godt gjennomstekt imens den andre var helt rå og knall rosa. (ingen av oss spesifiserte hvordan vi ville ha den stekt, men at den ene er tvers gjennom rå kan ikke bortforklares med at vi ikke spesifiserte.. Da skulle vi fått to like mye stekte burgere isåfall, og ikke 1 som var knall rosa og 1 gjennomstekt) Kjøkkenet tok den tilbake, men når den samme burgeren kom tilbake etter 10 minutt var den fortsatt like rå. Når vi skulle betale ba vi om rabatt på burgeren og fikk til slutt 10 % på den ene burgeren sammen med blikk og dårlig tonefall fra kelner som om vi gikk på resturant kun for å klage og få billigere mat. Dårlig kundeservice. Ikke imponert. Kommer ikke til å komme tilbake.

Takk, 2_kunder
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Maten var dyr, noe som ville vært innafor om den hadde smakt godt, men det gjorde den ikke. Cæsarsalaten besto av mye salat, men lite kylling og parmesan. Kyllingen var ikke spesielt god.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Wenche R
Anmeldt 8. august 2018

Bestilte chèvre-salat. De hadde ikke chèvre, så jeg fikk ta salaten uten chèvre. Da ba jeg om informasjon om prisen, det er jo osten som koster. Jeg fikk ingen informasjon, bare salat med en tørr brødskive på. Da regningen kom, måtte jeg betale full pris, uten informasjon og mulighet for å velge noe annet. Ingen beklagelse, elendig mat og service. Aldri mer dit igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ElisabethS2075

Reisende som så på Jacob Aall Brasserie & Bar - Majorstua, så også på

Har du vært i Jacob Aall Brasserie & Bar - Majorstua? Del dine erfaringer!